Mubcel Merhaba kızlar bugun saat 20:30da normal doğum yaptım .3gündür sancı cekiyordum ama nst de cıkmıyordu.özel bir hastaneye gidiyordum bişey yok deyip gönderdiler bugun dayanamayıp agrılardan doktoru aradım .tabi pazar günü olduğu için nstye ebe bakmıstı ama yine birşey yoktu ebe kontrol ederken sancım geldi karnım sertleşiyordu.nstde de çıkmıyor ama senin sancın var dedi .doktorla görüştükten sonra ilk kez alttan muane oldum ve 3cm açıklığım olduğu söyledi ve şok olmustum .gebelik sekeri olduğum için kendimi hep sezeryana hazırlamıstım 38.hafta için ve normal doğumla ilgili hiç bir bilgim yoktu etrafımdan kimsede normal yapan yoktu burdan okuduklarımla biliyordum sadece.özel hastane beni daha önce alttn muane etseydi belki acıklığım daha azdı ve iğnelerle doğumu biraz daha erteleyebilirdik .kuşadasında yeni doğan küvez olmadığı için aydına sevk oldum.aydına gelene kadar 6cm açıklığım oldu suni sancı verdiler 15.30da başlayan serüven 20.30da bitti nasıl doğurdum bilmiyorum allah razı olsun ebelerin yardımı cok oldu.ama suan bebişim küvezde doğumda yorulduğu için hava veriyorlar daha göremedim ve emziremedim resimden gördüm canım oğlum cok güzel .Alttan kesiğim oldu ama iyiyim cok şükür.Allah herkesi sağ salim bebiğini kucağına almaya nasip etsin inşallah.
Gizem0612 Mubcel Mubcel öncelikle hayırlısı olsun allah analı babalı büyütsün inşallah bişey sormak istiyorum haftası erken olduğu için mi küveze yatırdılar
Melek256 Mubcel Çok geçmiş olsun bir an önce kavuşmak nasip olsun 🙏🏻 36 haftalık olduğu için mi küveze aldılar
anapanda12 Rabbim sağ salim kavuşmak hemen kucaklamak sağlık huzurla büyütmek nasip etsin inşaAllah🤲🏻
Mubcel Melek256 merhaba doğum esnasında doğru ıkanamadığım için bebeği yormuşum o yüzden doğduğunda hemen ağlamadı hava veriyorlar ondan dolay küvezde ama 36.haftada doğum olursa küvez olan biyerde olması gerek her ihtimale karsı kuşadasında olmadığı için aydına sevk ettiler beni
elifzeynebinannesi Mubcel hayirli olsun kuzum, darisi basimiza, Rabbim bebisine ve sana sağlık, sıhhat versin insallh..
Melek256 Mubcel Tekrar çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlıkla taburcu olursunuz evinize Bebeğinizle 🙏🏻
Mubcel Efliinnn ebeler cok tecrübeli kesinlikle o konuda iyi ,ama yeni doğan kısmında yer olmadığından üst katta yatırdılar ilgi alaka biraz kötü .
Mubcel CemileSamur açıkcası belli bir doktorum yok doğum için geldim ebem saniye ebeydi çok iyi bir ebe
Gozdearslaner Masallah canım ne guzel bı dogum hıkayesı ıcım açıldı resmen.😇rabbım hepımıze kolay dogumlar nasıp etsın ınsallah 🤲🏻