Dicle172 Merhabalar hamileligimi 4+5te ogrenmistim beklemiyordum hic ve haberim yoktu . Bilmedigim icin agri kesici ilac ve alkol kullanistim . Doktorum daha cok basinda ve kucuk oldugu icin ozaman bagimizin olusmadgini ve onemli olmadigini soyledi.ilaclar c grubu onemli degil. Ama alkol cok kafami karistiriyor.Simdi 8+4 haftadayiz kalp atisi duzgun,buyumesinde hic bir problemi yok ama surekli bunu dusunuyorum uykularim kaciyor. Basina gelen bilmeden hamileligin basinda alkol kullanan varmi acaba
CerenAkbulut Dicle172 kesinlikle hiç bir sorun, bu kadar kafanız takmayın. Ben öğrenmeden önce 2 hafta alkol almıştım, endişelenmeyin doktorunuz doğru söylemiş.
Sesem Ben de kullandım bilmeden 5. Haftaya kadar fakat öğrendikten sonra komple kestim bir sıkıntı olmaz bir kaç tanıdığım haftada bir şarap bile içerdi hamileyken stres yapma
Dicle172 Sesem internette arastirdikca içim karardı hem haftada bir gün bir kadeh şarap içebilirsiniz bile yazmislar ilerleryem donemlerde bile . Hem de asiri olumsuz seyler yazmislar . Sizin kacinci haftada testleriniz falan normalmi çikti?
Sesem Dicle172 14. Haftadayım şükür hepsi normal takılmayın sakınan göze misali günde bir paket sigara bitirenleri biliyorum hamileyken 🙃
Dicle172 Sesem baya içimi rahatlattiniz ya . Devlette ilk gittigim doktor perinatolojiye sevk etti heyete falan giricekmisim alincakmi karar vericeklermis gitmedim ben de özele gitmeye başladım .