Yldzeyll bende de belirti o şekilde başladı lütfen sizde hiç gecikmeden düzenli kontrole gidip kan verin karaciğer enzimlerine bakılsın. Çünkü gerçekten ciddi bir konu hormonlar yüzünden safra tuzları ulaşması gereken yere gidemıyormus bu sebepten de deri altına ve komple vücuda bebek de dahıl olmak üzere yayılmıyormuş kasıntı deri altında kanla gezen safra tuzu yüzünden nerden biliyorsun dersen baya araştırdım sordum soruşturdum ha normal bir şeyde olabilir bazen vücûd hamılelık için genişler ve kasıntıya sebebiyet verir mesela idararınız koyu baya koyu sarı renkte ise bu da bir diğer belirtisi hatta ben o zamanlar ( koyu renk idarar kız bebek) diyenlere inanmıştım bu yüzden 2 defa doktora eminmişsiniz erkek mi diye sormuştum suan ilaç kullandım normal açık sarı rengıne döndü. İnternete hamilelik kolestazı yazarsanız belirtilerine bi bakın ve test yaptırın belki benim gibi sizde de erken ortaya çıkabilir