Fndsvg Göğüs altı ile tam göbeğin- bebeğin başladığı nokta sanırım midemde acı var ezilmiş gibi dokununca hele inanılmaz acıyor. Ne olmuş olabilir? Masaj yapıyor gibi yaptığımda bi şey tık tık aşağı yukarı oynuyor gaz sancısı mı bu mide acısı mı ne anlamadım eşim de nöbette endişelenmemeye çalışıyorum ama...🥺
Fatmanurozgr Fndsvg Aynıyız37+5 Aynı Sorun Bende de Var Bebegn yeri daraldı bizide zorlyo ister istemez korklck bisy yok bence 🤗
bsratoprak Fndsvg aynı acı bende de var ağrı ve acı arası birşey tarif edemiyorum tam olarak. Geçen hafta doktora gittiğimde ayakları orda devamlı hareket ettiği için o bölgenin bu şekilde ağrıması çok normal dedi canım endişelenme
Fndsvg Fatmanurozgr sağolun Allah bir çırpıda doğurup sağlıklı bir şekilde de büyütmemizi nasip etsin inşallah 🌸