Simge01 Merhaba anneler benimle aynı haftada olanlarınız varmı varsa nasılsınız? Doğum zamanınız bellimi?@
ftscebeci71 Simge01 Bugün bizde kızımla 37+1 olduk , kasığım da agrı vajina da baskı el uyuşması kaşıntı daha doğuma 20 gün var😔
Semam9226 ftscebeci71 bende de aynıları var ellerim ağrıyo resmen sabahtan beri bardak kırıyom uyuşuyo ellerim ayaklarım
bsratoprak An itibari ile 37 olduk. Sırt ağrısı, yorgunluk ve uykusuzluk devam ediyor 😞Kasılmalar başladı bebeğim karnımdan çıkacak gibi hissediyorum sizde de oluyor mu? 🤢