ZeynepCan
4.5-5 aylıkken neredeyse tamamen bitmişti bulantılarım.1 haftadır tekrar başladı😣sabah kahvaltısını 12-1 gibi anca yapabiliyorum,arada az meyve ve kuruyemiş atıştırıyorum bulantıyı yatıştırması işin.akşam yemeği bazen yiyebiliyorum gayet güzel,bazen de içim hiç bişey almıyor😞 Günüm günümü tutmuyor yani.bugün market alışverişine çıktık,markette içim kalktı neden olduğunu da bilmiyorum o saatten beri içim birşey almıyor.var mı aynı durumu yaşayan?hamilelikle mi alakalı gece falan mı üşütüyorum bilemedim.çünkü ilk zamanlar gibi hergün olmuyor bulantı,birkaç gün iyiysem 1 gün bulantıyla geçiyor..