melekanne12 Kızlar ovülasyon testi yaptım ama yumurtlama göremedim maalesef. Ama 2 gündür ara ara hafif bel ağrısı, az akıntım, hafif kasık ağrısı ve sol göğsüme bazen ağrı giriyor. (Batma gibi) Gebelik belirtisi olabilir mi. Adetime 3 gün var. Hayırlısı inşallah.🤲🏻
Merveeex melekanne12 bunların hepsi adet belirtisi de oldugu için 3 gun daha bekle test yap kuzum herkeste farklı belirtiler oluyor o yuzden evet bu bir belirtidir yada değildir demek dogru olmaz
melekanne12 Merveeex doğru söylüyorsun. Bende öyle adet belirtisi olmadı hiç. En iyisi adetimin geçmesini bekleyeyim.