Bkm2398 Benim de 19.haftam. Geçtiğimiz hafta fazla bi sıkıntı yaşamadım sadece idrara çok çıkma ve çıkarken ağrı oluyo bi tek. Gerçi benim başından beri hiç bulantı kusmam olmadı. Karnınız çıkması konusunda da üzülmeyin bence çünkü gerçekten herkesin yapısı farklı. Ultrason ölçümlerinde bebeğinizin boyunu ağırlığını doktorunuz söylemiştir. Eğer normalse neden canınızı sıkıyosunuz😊 karnı büyük olanın bebeği sizinkinden daha iyi gelişiyo demek değildir ki😊