Nzondlg
Kızlar 24. Hafta kan testinde tsh değerim 3.19 cıkmış. Doktorum sınırın biraz üzerinde oldugunu söyledi. 12. Haftadan beri ilk kez kan tahlili yaptırdım uzun süredir bu şekildeyse ve bu durum bebeğimi etkilemişse diye tedirgin oldum. Bu durumu yaşayan var mı?