cansn99 Arzu0101 üçlü rakamları görünce Ya Rabbim nasıl dayanmışım diyorum ama zaten son aylarda sabırsızlanıyosun. Ben 8.ayda internetten prematüre bebeklere bakıyodum doğarsa bişey olur mu diye doğurmak istiyodum artık😂😂
Mavilianne Linatosun Henüz yok canım bekliyorum aynı bakalım hayırlısı bizimkinin vakti dolmadı daha demek ki 😌 Hayırlı evlat olsun inşaAllah kızın ♥️
azizeguneyy defne55 tabi ağda kadar mükemmel değil ama o kılı tüyü alıyor bacım benim içinde önemli olan o öyle tüylü tüylü görsünler istemem :/
Hzlhakko defne55 canım tüy dökücülerin çok zararlı olduğunu söylüyorlar hele ki bu dönemde bence riske atma kendini
Bsraahmet Fatmademet benimde son 65 gün bakalım bu hafta sonu hastaneye gideceğim ne diyecek doktorum ❤️🙏
Sennurkocin Demet_sahinn doktor doğumda karar veririz dedi yoksa bebeğim tombiş korkuyorum hemde uykusuzum günlerdir hiç durmuyor kemiklerimi kıracak sanki 😔 hayırlısı olsun canım sezeryan ya da normal sağlıklı olsunlar da