ayse_akcura merhaba bende pendikte oturuyorum,
Emsey hastanesi Pınar hanıma gidiyorum iki ay evvel yakın arkadasım şifada doğum yaptı 1800 lira ödedi açılması olmadığı için sezeryana aldılar,
Ben bu bölgedeki hastaneleri şikayet var sayfasından biraz okudum isterseniz sizde bi göz atın fikir olabilir