Saadet2907 İyi aksamlar arkadaşlar ben 26 haftalık hamileyim iki gündür yürümek çok zor oldu yürürken karnımın tam alt bölgesi bikini bölgesinin tam üstünde kramp tarzi ağrılar oluyor yürümek çok zor oluyor neden olur sizce?
Sghslove Saadet2907 bende de oluyor 30+4üm. Ne desem gebelikte normal diyorlar o yüzden sola yatıp dinleniyorum ağrım oldukça sadece.
Saadet2907 Sghslove ne zamandır var sizinde benim yürürken çok oluyor sanki kramp var yürürken daha çok vuruyor ağrı
Sghslove Saadet2907 özellikle son birkaç gündür çok arttı bende 27. Haftamda da bi dönem olmuştu korkmuştum baya. Şimdide ayakta fazla durunca filan oluyor
Kubraa33 Bende de 20 haftalıktan itibaren var şuan 37 haftalık olmama rağmen yine oluyor ama dediğiniz gibi çözümü yok gibi bana idrar enfeksiyonu olabilir demişlerdi yoktu magnezyum verdiler işe yaramıyor öyle böyle son zamanlara geldim zaten, ama çok zor özellikle ayağı kalkınca 5 10 saniye adım atamıyorsun
Saadet2907 Sghslove nasıl bı agriydi ayağa kalkınca alt karninizda dayanılmaz bı acimiydi kaç gün sürdü sizin