Melek36 Aktashacer07 bende 37deyim sertlik hep vardı bende. Şimdi de var ama artık bebeğin kıpırdayacağı yeri kalmadığı için kasılmalar da oluyor. O yuzden sertlik çok normal.
Sntksm Su fazlalığından olabiliyor sertlik geçmiyorsa, belirli aralıklarla oluyorsa bebek toplanıyordur