Erkanpasam Sabiugur canim benimde adetim 20 gun gecikti ilk gunden beri bir suru test yaptim hepside negativ oysa hic bukadar gecikmezdi hamileliye dayir belirtilerde var hakkimizda hayirlisi
Erkanpasam Sabiugur gittim canim ultrasonda bakti usttende alttanda simdilik bisey gozukmuyo dedi yani bisey cikmadi doktorda yinede gec dollenme olmus olabilit dedi bekliyoruz bakalim
Erkanpasam Eceveannesi allah bagislasin kocaman kiz olmus ta kardesini bakicak allah uzun omurler versin
Vera18 Ben adetten bir gün önce normal bir test yaptım çıkmıştı. Ama daha önce de 1 hafta geçmesine rağmen testte çıkmamıştı kan da öğrenmiştim. Yani test işleri pek güvenilir değil vaktinizi bekleyin 1 hafta geçsin eğer olmazsanız belirtiniz varsa test yapar bir süre sonra kan vererek teyit edersiniz.
Erkanpasam Kizlar simdi adet oldum cok umutluydum ilk defa boyle gecikti ama yine olmadi hayirlisi buymus
Erkanpasam Eceveannesi 5 yillik evliyim 4 yasinda oglum var ilk cok kolay hamile kalmistim 1 yildir kardes istiyoruz ama sonuc yine husran