Busbus00 20+6 yım bebegimin hareketlerini hissetmeye artık gercekten basladım.. ama bunu saymalımıyım bazen hareket etmediğinde tedirgin oluyorum tabiki her dkka hareket etmez ama.yinede insanın aklı kalıyo🙄
Hilaliko Busbus00 bende bugun 20 haftalık oldum henuz daha hıssetmıyorum sabırsızlıkla beklıyorum valla 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Sghslove Busbus00 27. Haftadan sonra saymaya başla diyorlar canım şimdiden sayıp strese girme. Doktoruna da danışırsın sonra 😊