Bihem Bu haftalarda şiddetli baş ağrısı veya migren yaşayan var mı ? Son günlerde durduk yere sürekli baş ağrısı tutuyor
2cocukluana_ Bihem değişen hormanlar yüzünden herşey yaşıyor anne adayları ama hamilelikte baş ağrısı çok tehlikeli canım siddetliyse hele hemen acile gitmelisin parol serum yapıyorlar
Sghslove Bihem bende ilk zamanlar çok migren atağı yaşadım magnezyum kullanmaya başlayınca azaldı. Magnimore kullanıyorum bir doktoruna sor istersen
kubra6495 Bihem 7haftalıkken bi başladı 4 en fazla 5günde bi migren giriyo 2gün sürüyo mide bulantım da aynı 7haftadan beri ne geçti ne azaldı çok yoruldum şuan 13+5 haftalık :(
Ay_se1334 Bihem sağolun size de çok geçmiş olsun inşallah ya inşallah geçer 😭 azalma dahi yok bakalım temenniö geçmesinden yana
Bihem 2cocukluana_ Evet galiba hormonlardan, çünkü ne bulantım ne ağrım var. Bitkisel yağ masajıyla atlatıyorum şükür ilaca gerek kalmıyor ama bu aralar sık olmaya başladı. Geçmez ise kontrole gideceğim teşekkür ederim🙂