Dorukceren 2 doğum yaptım 2 side nenehatun da oldu..33 yasımda erken menapoz teşhisi kondu bana yaşadığım şehirde ( van da yaşıyorum)ve doktor hiç bir tedavi başlatmadan eve yolladı ve bebek olursa atlatırsın dedi fakat bebek için de tüp bebek gerekli dedi ve bunu diyen bir prof... neyse apar topar erzuruma nenehatun da ayşenur aksoy a geldim hiç te iç karartıcı konuşmadı ilaç verdi 6 ay kullan dedi ve ben o ilaçları kullandım 5. kutu bitince tekrar kontrole gittim gebesin dedi bana...şuan 21 haftalığım doğum için ALLAH nasip ederse tekrar nenehatun a gelicem inşallah