dileknurkmk ben bu doktoru 2 doktordan sonra normal doğumu destekliyor diye seçtim. İlk Kızılay’da sevda Uğur’a gidiyordum. Benimde ilk hamileliğim muayenelere eşimle beraber gidiyoruz. Ultrasona uzunca bakıyor bu güzel bir şey. Ama atıyorum 10 dakika bakıyorsa tek kelime ağzından çıkmıyor ben orda eşim arkada ister istemez korkuyoruz endişeleniyoruz yolunda gitmeyen bir şey mi var diye 😟 kilomu söylüyorum geçen geldiğinde kaçtın diyor. Normalde benim özel doktorum beni takip etmesi lazım değil mi ? 🤔 ama bu saatten sonra sanırım benim değiştirme şansım olmaz 31 haftalık olduk nerdeyse. Yarın yine gidicem doktora sonrada fazla kalmıyor zaten.
Erciyes’te Bihter hanıma iyi diyorlar yanlış hatırlamıyorsam dünyam hastanesiydi orda Zemine hanıma çok iyi diyorlar gitmek isterseniz.