Esradml masal6604 son regl 3 ocak bulantılarım başladı ama sadece kendi mutfağımdan soğudum girmek bile istemiyorum dışarda aile gezmelerinde çokta olmasa yiyorum. ve bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı dkkatli olun
NurMustafayeva masal6604 etden tiksinmeye basladim ( evde pisen yemeklerin kokusundan midem bulaniyor 😒 bide halsizlik var
masal6604 SenHepMercimekOlarakKalacaksin benim ikinci bebeğim ama nasıl ilerlemem gerektiğini unutmuşum 🙈 henüz erken dedikleri için 10 gün sonraya randevu aldım çünkü kan değerim 190 çıktı hatta sağlık ocağı beşli dış gebelik olabilir dedi ama ben kötüyü düşünmek istemiyorum hayırlısıyla duyun inşallah kalp atışını 🙏🙏
masal6604 Benimde 23 ocak son henüz doktora gitmedim çok erken diye beta hcg yaptırdım 190 çıktı yarın tekrar bakılacak inşallah hepimizin yolunda gider gebelikleri
SenHepMercimekOlarakKalacaksin masal6604 moralini bozma canim iyi seyler dusunmeye calis. Bir kere mi yaptirdin beta hcg testini? Artisina bakti mi?
SenHepMercimekOlarakKalacaksin masal6604 tesekkr ederim bu arada canin ins sagliklidir da duyarim sesini 😊
masal6604 SenHepMercimekOlarakKalacaksin 1 kere yaptırdım canım sağlık ocağı cuma günü çağırdı tekrar ama ben yarın gitmeyi düşünüyorum ben 3 şubat yumurtlama tarihi başlangıcımdı o günden beri korunmuyorum onun İçin küçük olabilir diye düşünüyorum daha
feyzatopsakal 6+5 im bende çok halsizlik var uyuyorum sürekli iş yapamıyorum hiç mide bulatım arada nadir oluyo sabahları biraz tuhaf oluyo bide midem o kadar son adet tarihim 8 ocak 🤗🤗 Kalp atışı duyduk bu arada 💕💕💕💕
HandeYasinPoyraz Kızlar benim son adet tarihim 30 ocak kan değerim 43.38 çıktı normal değil mi ? Yarın hastaneye gideceğim ama evham yaptım 🙄
Ayse13 Sat 6 ocak 7+4 olduk 4 gün geriden geliyoruz kusma bir kere oldu bulantı var sürekli uyku hali mevcut sık idrara çıkma var 🤦♀️
RRR 6+4 acayip yorgunluk başladı iki gündür göğüs agrısı ve kasık agrım var midemde bi garip iki gündür yemek istemiyorum keyifsizim bi garip ya 😷 kalp atışınıda salı gidicem 7+6 da ☺
Esrasaglik 12 Ocak 🙋🏻♀️ 7+2 yiz kasık ağrısı bel ağrısı oluyor ve bu zamana kadar iştahım iyiydi bugün biraz tuhafım ve hafif midem bulanıyor 🤦🏻♀️
Esrasaglik HandeYasinPoyraz O zaman yarın tekrar baktır inşallah 2 katına çıkmıştır 🤗 stres yapma güzel düşün🤗🙈
HandeYasinPoyraz Esrasaglik inşallah öyledir 🙏❣ İyi dilekleriniz için teşekkür ederim bir nebzede olsa rahatladım 🤰🏻