Neslihanbew 26+3 haftalığım gün içerisin karnım çok sertleşiyor bazen çok yürüdüğümde bazen çok hareket ettiğimde. 2 hafta önce rahim ağzı boyutu ölçüldü çok şükür erken doğum riskim yok denildi ama yine de endişeleniyorum internette yazılanları okudukça erken doğum belirtisi vs. Aranızda bu tür durumla karşılaşan var mı acaba ?
CerenAkbulut Neslihanbew kesinlikle erken doğum riski değil. Endişelenmeyin. Sertleşme ve toplanma hepimizde oluyor sanırım.
Hzlhakko Neslihanbew magnezyum kullanman gerekebilir ama sertleşme toplanma iyi değil pek bu haftalarda dinlen bol bol ılık duş al en önemlisi doktoruna bildir
SweetB Neslihanbew karın sertleşmelerine dikkat etmelisin kendini yormamalısın ve bol bol su tüketmelisin sıvı kaybı olunca daha çok sertleşiyor ve Sertleşmeler kasılmalara dönüyor bu yüzden hastanede beş gece yattım dikkat etmelisin
Melo66400 31 haftaligim benim karnimda cok sertlesiyo ve bebek toplaniyo neden blmiyorum 😖 rahim agzı boyutnu nasıl ölcüyolr ..