nhrygt Beliz veya adel düşünüyorum ama sizden gelecek önerilerede açığım telaffuzu zor olmamalı ayrıca anlamı güzel olmalı
Nadis_cvk nhrygt asel lina bence çok güzel anlamları da öyle lina yumuşak hurma ağacı asel ise cenneteki bal ırmağı benim içime çok sindi dilerim sizde bulursunuz em kısa zamanda 💜
Zehesila41 İlk kızımın adı esila Cansu ikinciyle hamileyim kızım olacak nasipse onada Elif adını koyacağız ilkinde değişik oldu farklı bi isim oldu bu sefer bilindik ve anlamı güzel bi isim olsun tek olsun dedik oyüzden Elif te karar kıldık 🥰
2104 Anlamlarını araştırmadım ama umay ve almıla isimleri cok hoşuma gidiyor. Bende cinsiyet bilmiyorum kısmetse artık aklıma gelenleri yazıyorum 🥰
Nuuurks Ben Gülşah isminde karar kıldım ama ikinci isim olarak da İzgi (güzel, zeki, adil), Özün (şiir) ve Ahuse (coşkulu güzellik) isimlerini seçtim. Bakalım hangisinde karar kılacağız. :)