Rojinacar sancılar uzun aralıklarla kısa kısa geliyor başta sonra sık sık ve uzun sürüyorsa anlayın ki Doğum sancısıdır yani benim ilk gebeliğimde öyle olmustu 37+4 de Doğum yaptım bende . Ama akıntıyla alakalı bişy diyemiyeceğim hatta belinize de girer sancı kasılırsınız sürekli