Ryakvrckk
Arkadaşlar ben haziranın 15inde 4 aylık hamileyken doğum yaptım sancılarım geldi ve 1 cm acilmam vardı ve şimdi daha yeni 4 haftalık hamileyim ara sıra belimle kasıklarımda ağrı oluyor ne yapmalıyım başından geçirmiş olan varsa yardımcı olabilir misiniz?