aybogabelkis merhaba bende şuan 8+2 haftalığım.6+3 te gittim üst ultrasonla bebeği ve keseyi gördük alttan bakalım kalp atışına dedi doktor sesini duydurtmadı ama bana da gösterdi bak kalbi atıyo diye gösterdi pıt pıt gidip geliyodu noktacık 🥰 ses dalgası bebeğe zararlı oluyomuş belki küçük diye dinletmemiştir doktor ben sormadım bile niye duymadım diye 1 ay sonraya randevu verdi bi sorun hissetse erken çağırırdı.