cansn99 bu konuda kesinlikle size katılıyorum benim 3 yıl çocuğum olmadı sorun bende sanıyordum ama değilmiş 3 yıl sonra tam aşılama olacaktım ki hamile olduğumu öğrendim gerçekten hiç kafamıza takmadıgımız biranda oldu şuanda 5+3 olduk yarın da kontrolümüz var ☺️