Zehraokan 7.7 canım son sonucum benim hiç düzelmiyor. Talasemi taşıyıcısıyım. (Akdeniz anemisi de deniyor,genetik olduğu için tedavisi yok. ) Günde 2 kere maltofer kullanıyorum ama yükselme olmuyor. Hiç değilse bebeğe sağlayabileyim diye devam ediyorum ilaca :)