Nursubasi benim de ilk gebelimde agdetım 2 gun gectı kahverengi leke geldi üst üst sonra test yaptım hamile çıktım beta hcg bakıldı ordada sonra duzenli yükledi iyi sandım bırden durdu gelmişyodu sonra pembe oldu daha sonra düşürdüm aradan 5 ay gectı suan 8 hafta 4 günlük hamıleyım hersey yolunda inş sizinde olur cnm