Ozcifci Merhaba kızlar iki gündür kanamam var ilk gün daha coktu bugün biraz daha azaldı doktor düşük riskin var dedi çok korkuyorum böyle olup bebeğini kucağına alan varmi😔
Merymery2233 Ozcifci 9 ay boyunca hep kanamam oldu çok şükür sonunda yavruma kavuştum☺️🍼 Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz❤️
Deletedmom124 Ozcifci ben yaşadım canım çok şükür sağlıkla geldi yaramazım 14 ay 2 günlüğüz iğne hap verdi mi? Doktorun 🤔
Ozcifci Hzl-arn07 tamam çok teşekkür ederim allah razı olsun❤ esranne başladım acile gitmiştim ordan verdiler
Hzl-arn07 Ozcifci merak etme azalıyorsa bir sıkıntı olmaz önce azalır sonra biraz kahverengi şeklinde gelmeye devam eder temizlenir gider korkma dinlen sadece strese girme
Busern Ozcifci cnm bende 12 haftalıkkken kanamam oldu düşük riski var denildi sürekli yatmadım hayatıma devam ettim içe gittim geldim şu an 31.haftadayım inşallah sıkıntısız atlatırız