34minnak Arkadaşlar sezeryan Doğum yaptım bebegim daha çok küçük memelerim de büyük ve göğüs ucu düz alamıyor yavrum kendimi 4 gündür mahvettim ağlamaktan ve pompayla sagıyorım çok agrıyor göğsüm taş gibi ne yapabilirim bu durumda lütfen yardım edin
Selufkaa 34minnak canım öncelikle allah bağışlasın göğüs ucuna takılan aparatlar vardı philips in. Adını unuttum ondan alabilirsin arkadaşımın göğüs ucu olmasına rağmen bebek emmedi onu göğsüne taktı öyle emdi
Haribo42 34minnak ceker aslinda onunla .. sen goguslerininhep sag demekki vok sutun var sagip dondurucuya at fazlalari bkr gun lazim olur
34minnak Selufkaa sag ol canım allah razı olsun ondan da aldık ama göğüs çok sert çekemiyor bırakıyor ağlıyor nasıl olacak bilmiyorım 😔😔😔