Fdnlkmn çok geçmiş olsun, zor bir süreç Allah yardımcınız olsun.
doktor bana da ilk 3 ay zor ama korunma hemen hamile kal demişti. Cevaplardan anladığım kadarıyla da adet olmadan hamile kalınabiliyormuş. Bu hafta da bekleyip doktora gitmem gerekiyor sanırım.
Allah size de en hayırlı zamanda nasip etsin 🎈🎈