Handeee7997 Ben artık kendimi çok yorgun hissediyorum heryerim ağrıyor !!sizin hamileliğiniz nasıl gidiyor ??
Aslimmm Handeee7997 biz 38+3 uz artık gelsin diye sabırsızlanıyorum.. gün geçtikçe heyecan yorgunluk üst üste geliyo...
Birnehirbirdeniz Handeee7997 bende 36 haftaligim sürekli uykum geliyor yorgunum canm hiç bsey yapmak istemiyo hep uyumak istiyorum normal doğum benimki kafadan yine 3 hafta var nasl geccek bilmiyorum 😕😕😕
Annikko Handeee7997 bende 30. Haftaya gırdıgımden berı asırı halsızlık yorgunluk bıktım artık bu durumdann
zlemAtAcar Handeee7997 Anneler sayfadan verdiğiniz herhangi bir siparişte sürpriz hediyeler kazanabilirsiniz. Dilerseniz inceleyebilirisiniz🌸 gokyuzu_design_
Handeee7997 Aslimmm aynen cnm bende öyleyim ben sezeryan olucam 36.4 haftalığız 10 günümüz kaldı allhın izni ile 🙏🏻🙏🏻Herkes sağsalim kucağımıza alırız inşallh
Aslimmm Handeee7997 kendi isteginle mi sezeryan canim.. valla bizim şuan için normal ha dogdu ha doğacak moddayım😃🐣
Ceyceycey Handeee7997 bizde aynı gündeyiz 15 gün sonra dıye söyledi Dr bakalım yarın kontrol umuz var😊 zaman gecmio artık
Cananemre 36+2 oldum bende bugün artık. Agrilarim çoğaldı. Sancılar gelip gidiyor belimi hiç hissetmiyorum iyidim ama bgn başladı sanki hersey 🙁 yorgunluk cabasi
Cananemre Handeee7997 normaldir inşallah benimde kasiklarima çok. Şancı giriyor bebek hareket ediyor ondan dir diye tahmin ediyorum.belimi.hiç hissetmiyorum zaten
Cananemre Birnehirbirdeniz aynı cnm.bende öyle çok uyuyorum hep uykulu halim var anlamadım. Perşembe günü kntrolum var bakalım. Nasıl geçecek günler bende normal doğum. İstiyorum. Bebeğin gelişi o şekilde dedi doktor
Handeee7997 Birnehirbirdeniz aynen benimde uykum geliyor ama uyuyamıyorum bir defa uyanırsam bi daha kesinlikle yatamam
vildanmert Birnehirbirdeniz benimde aynı sürekli yorgunluk ve uyku. Biraz zor uyuyorum ama bi yandan uyuyorum bi yandan kasik ağrısı bacak ağrısı uyuuduğundan da bişey anlamiyo insan 😑
Birnehirbirdeniz Cananemre ilk mi olcak sizin benm ikinci kızım normal oldu doktor buna da 29uncu haftadan beri doğum pozisyonu alms dedi bi sknti yok şimdilik normal olur inş.
Sevdam 36+4 deyiz bizde heyecan yorgunluk hepsi bir arada encok bel ve bacak ağrıları zorluyor artık ama kavuşmaya az kaldı Allah ın izniyle 😊😊
Birnehirbirdeniz Handeee7997 ben geceleri uyuyamiyorum sürekli lavaboya gidip geliyorum erken saatte bırakıyorum artık yemeyi içmeyi uyuyabilmek icin kızım var bide uyutmuyor beni 😕
Cananemre Handeee7997 sancılarım geçiyor ara sıra vuruyor böyle ama suyum yada kanamam yok suana kadar
Cananemre Birnehirbirdeniz benim ilk doğumum kızım olcak. Allah nasip ederse ; ) hiranurmuz gelcek sağlıkla gelsin inşallah benimde pozisyon normal dedi hep gittiğimde bakalım inşallah binsorun olmaz normal doğum. Gerceklesir epidural olarak yapıcam