Ezgiylmz2133 EsilaninAnnesi61 ben de bir esila annesiyim😊genellikle 16. Haftada net bir şekilde belli oluyor ultrasonda
Hamisbranne_ EsilaninAnnesi61 12. Haftada öğrendik erkek demişti doktorum 16. Haftayayım hala erkek 🙏
1dem EsilaninAnnesi61 12+2 iken gittim erkeğe benziyor dedi diğer bir doktor erkeğe benziyor böyle de gider dedi
Yamus EsilaninAnnesi61 benim o haftalarda kiza benziyor dedi doktor sonra baska doktora gittim kizmi dedim hayir dedi erkekmi dedim hayir dedi tam belli degil dedi 2 HAFTA sonra gidicem bakalim
EsilaninAnnesi61 Ezgiylmz2133 ay sizde mi esila ismini koydunuz benimkinin daha cinsiyeti belli degil ama esila ismini cok begeniyorum isminin adina fidan bile diktirdim o derece rabbim insallah saglikli bi kiz evladi nasip ederde içimde kalmaz ☺️
Ezgiylmz2133 EsilaninAnnesi61 evet benim kızım 10 yaşında şu an 2. Gebeliğim 7. Haftadayım😊isimleri ile yaşasınlar inşallah allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏼
EsilaninAnnesi61 1dem Hamisbranne_ Allah bağıslasin saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin rabbim
EsilaninAnnesi61 1dem Allah bagislasin rabbim sizinde saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin insallah
Gizemmdenizz EsilaninAnnesi61 nekadar esila gördüysem hepsi cok guzel oluyo valla allah herkesin cocugunun bahtını güzel yapsın🙏
Seline EsilaninAnnesi61 benim doktorum 10.haftada kız gibi dedi 12 de % 80 kız dedi 16.haftada kesin kız dedi ☺️ Kız yada erkek Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip Etsin
Zehesila41 Benim ilk gebeliğimde 13 haftalıkken kız olduğunu öğrendik Esilamız oldu suan 3 yasında ve abla olcak bi kız kardeşi daha oluyor nasipse 🥰
bestetasdemir Profesyonel bir doktora giderseniz mutlaka öğrenirsiniz. Tabi ki minnoş kendini gösterirse 🤗
Miramom EsilaninAnnesi61 evet benimde 12 haftalıkken net belli oldu sağolsun kızım direk ayakları yukarı kaldırmış vaziyetteydi doktor hiç zorlanmadım dedi 😀