Meltemcolak
Merhaba güzel anne adayları. Ben 10 haftalık gebeyim. Dün kontrole gittiğimde ultrasonda doktor baya büyük bir kist gördü. Ne olduğuna karar veremedikten sonra genetik konusunda daha bilgili bir doktora yönlendirdi. O da incelediğinde ilk defa böyle bir şey gördüğünü söyledi. Sizin de aranızda böyle bir şey yaşayan var mıdır?