Aytenkaratas 17. Haftalık hamileyim üç gündür sabahları uyandığımda sağ kasığımda sancı oluyor epey de sürüyor özellikle ayağa kalktığımda hareket ettiğimde artıyor.Sol tarafıma yatarsam sancı kesiliyor.Sebebini bilen var mı ya da aynı durumu yaşayan??
Hzl-arn07 Aytenkaratas soluna yatıyorsun değil mi eğer sağına yatıyorsan çocuk ve senin için iyi değil ondan ağrıyor olabilir hatta ilerleyen zamanlarda el ayak şişmesi bile yapıyor sırf sağa yattıgından