Seline inşallah rabbime emanet hep duamda zaten. Düşüklerimin nedeni araştırıldı hiç Bi sebeb bulunamadı o yüzden önleyecek bişey de yapamıyoruz stres yapmak istemiyorum ama hep kafama takılıyor. Sizin düşük sebebleri bulundu mu nasıl önlem aldınız bu günler nasıl geçti ben hep korkuyla geçiyor sürekli kendimi kontrol ediyorum vakit geçmiyor :((