Serce Kızlar 33+4 üm sırtım özellikle kaburgalarım çok batıyor ayakta da olsam uzansam da aynı eminim ki sizlerde aynı sorunu yaşayanlar vardır rahatlamak için neler yapıyorsunuz ?
Caglaak Serce hem bel hem kasık agrım var otursam geçmiyor hareket etsem geçmiyor böyle devam ederse randevu alıp doktora gidecem
Aysemm1 Serce Benimde öyle olmuştu ağrilardan uyku uyuyamiyordum kilo aldıkça kaburgalar açılıyor o yuzden agri oluyor demisti doktorum sıcak su koyunca rahatliyordum insallah size de iyi gelir gecmis olsun simdiden🤗
El_mu Şuan tamda o acıyla yatıyorum inan gecmıyor benım ne yapsam 38 haftalık oluyorum yarın zor gercekten kırılıyorcasına bir acı farklı
Serce Kesinlikle size katılıyorum kızlar resmen 2 kat oldum sanırım o yüzden kaburga ağrım inşallah tavsiye verecek biri çıkar
balasininanasi Günümüz aynı bende öyleyim .. Doktora sormayı düşünüyorum. Sadece sağ taraf ve çok zorluyo ..