Canım ablamda da aynı problem vardı 1 ay önce doğum yaptı. Göğüs ucu pompası var marketlerde satılıyor. 3-5 tl bişey. Vakum gibi avuç için kadar küçük bişey bi kaç keç göğüs ucunu çekiyorsun sonra o çıkıyor bebek rahatlıkla kavrıyor. 1 hafta kullandıktan sonra ihtiyacın bile kalmıyor 😊