Elifikraveannesi Kızlar 36+4 deyiz. 1 haftadır karnımda kalp atışı gibi düzenli bi şekilde seyirme oluyor. Yani tekme deseniz değil oynama deseniz hiç değil. Aynı yerde saniyede bir kalp atışı gibi bişey. Nedir bu bileniniz varmı sizlerede oluyor mu?
seymakumatarnsf Elifikraveannesi Kesin hıçkırık. Benim ki her gün hıçkırıyor. Ve bir kaç dakika sürüyor. Sanırım oda bu durumdan sıkılıyor ki hıçkırıkların arasında arada tekme sallıyor😂
Elifikraveannesi Kelebegimmm bilmiyorum ki olabilir mi? :) hıçkırıksa hergün hıçkırma ihtimali varmı ki :)
Elifikraveannesi zynpgdkl ay kıyamam :)) öyleyse tamam o zaman. Anlam veremedim çünkü enterasan bi şey bu. :)
yetimkelebekk-23 Elifikraveannesi doktor su içme hareketi olduğunu söylemişti hıçkırık gibi değilde kalp atışı gibi