69Seyda69 aynen bebek senden besleniyor benimde kan düşük uyarı üstüne uyarı yiyorum ebeden. İlerleyen aylarda daha da düşecek diyor ilaçla gıdayla 10 a kadar çıktı. Bazı geceler ayaklarım romatizma ağrısı çeker gibi sızlıyor onu sormuştum doktora dediğim gibi magnezyum yazıyor. İlaçlarını kullan devamlı. Bebek seni şimdiden emiyor 😊