Ruhsuz Bu zamana kadar kaç kez gittiniz doktora, belirtileriniz nelerdir bir de karnınızda değişiklik var mı acaba benim Bi gün şiş diğer gün normal sürekli değişik ben en son 6 haftalıkken kalp atışına gittim 1 ay oldu gitmeyeli iğne ve coraspin kullanıyorum bulantım Bi tık azaldı 10+2 de randevum var
lamiaaktas Merhaba, Ben yarin 10. Hafta oluyorum. Cok az yasadim bulantiyi. Maksimum 2 hafta olacak sekilde gidip kontrol ettirdim bebegi. Bi onceki hamilelikte dusuk yasadigimdan surekli kontrole gitme geregi duydum. Doktor da anlayisla karsiladi.@
Ruhsuz lamiaaktas ben de 4 kez kaybettim doktor bana da o yüzden sık sık gelip stres yapma dedi, Bi sıkıntın olmadıktan sonra gelme dedi ben de sevindim açıkcası