SerhanYamurBarut Aycan12 bende 19 haftadayım hatta yarın 20 olucam bende hissetmiyorum daha canım .çok nadir pıt pıt oluyor oda her gün değil
Esrelf Aycan12 ilk gebelikte hissetmemniz gayet normal😊 20 den sonra hissedersiniz. Yemeklerden sonra dinleyin. Atar damar gibi oluyor.
Emineanltrk Aycan12 kişiye göre değişiyor canım ben iki haftadır hissediyorum sen de bu aralar hissedersin ben 19 haftalığım iki haftadır çok iyi hissediyorum ❣ Merak etme sen de hissedersin bu aralar 😍
MeryemFatih Aycan12 ilk gebelikte 21. Haftaya kadar hissetmemek normal diye biliyorum 21den sonra doktora danışmakta fayda var
Ayselcnt 19 haftalıkken normal.. Ben 20. Haftadan sonra net olarak hissettim.. Üzme kendini.. Birazcık daha sabret..