EbruEgemen1123 36. Haftadan yazıyorum arkadaşlar. Bugün biraz yoruldum sağ bacak daha doğrusu popoda ki sinirde ağrı var çok siyatik sinirde. Uzandım ama napsam geçer ayağımın üstüne basamıyorum çekiliyo sanki