Zeyno61 Nasıl gidiyo hamilelik güzel anneler.Benim güzel gidiyor fakat ayaklarımda ve bacaklarımda kramplar çok oluyor magnezyum kullandigim halde sizde durumlar nasıl
Tugbardm Zeyno61 benimde dışarı çıkıp yürüdüğümde kasıklarımın altına sancı giriyor yürüyemeyecek gibi oluyorum acıdan. Belki baskı yaptığı içindir diye düşündüm. Sağ sağlim kucağına al inşallah kasılmalar sancılar normal rahim genişliyor bebek yer açıyor 😅
Xedice_12 Selam kızlar . Ara-sıra bel ağrıları oluyor , kasık batmaları filan . Onun dışında her şey yolunda gibi . En son 20+6 da doktora gittim 385 qramdı . Siz ne zaman gittiniz ne kadardı ??
Gzd_ Birden karnım fırtladı desem yeri var kocaman size de oldu mu böyle sanki çok büyük geliyo onun dışında her şey güzel 👍
Ayserkan Gzd_ ya benimde öyle ayağı kalkınca gobegimin üst kısmı mide tarafi taş gibi oluyo sanki patlicak gibi bebek orda. Alt kısım yumuşak sıkıntı yok ama üst kısım o sekil nefes almada güçlük çekiyorum acaba normal mi yaa..
Zeynepdmrci Ahh bir aydir gormuyorum bebegimi yarin detayli ultrasona girecegim ins.22+3 olduk.sabahlari ayagimda kramplar oluyor ve midem cok yaniyor.ayrica bugun grip gibi hissediyorum :((
Gzd_ Ayserkan bende öyle ama hareketleri göbek deliğim ile kasık arasında hissediyorum yukarı da değil birde sağ da ya da sol da ise olduğu taraf sertleşiyor
Bks Bende de bel ayrıları ve bir kac defa kramp oldu kalp tarafımda , dr um her gün soda iç kontrole gelince kalsiyum ve magn başlarız dedi daha 2 hafta var kontrole. Onun haricinde yok bir sıkıntımız çok şükür
Ayserkan Gzd_ uzandigim zaman hareketleri göbek deliğinin orda hissediyorum ama ayaklaninca böyle sanki kaburgalarima doğru geliyor taş gibi oluyo bi an korktum
Miramom Bende de özellikle gece yatarken ayağımda acı verici damar bingeşmeleri oluyor o kadar acıyor ki eşimi uyandırmak zorunda kalıyorum sizlerde oluyor mu bu ve benimde karnım 2 hafta içinde birden çıktı.