Deletedmom099 Paganfront bende sporcu sütyeni aldım ama rahat edemedim küçük gelmeye başladı emzirme sütyenleri var baktım da çok kullanışlı uygun fiyata
Paganfront Deletedmom099 ha o zaman benim çocuklar büyük değil onunla ilgilidir. Olsun yine de çocuklara uygun bir şey bulmanıza sevindim 😬
Deletedmom099 Paganfront ay ne bileyim minnacık gögüslerim kocaman oldu önceden çok rahat olan sporcu bustiyerim olmuyo aldığım da rahat ettirmedi🙄
Osgem2019 Deletedmom099 bugün kullandım ve evdede denedim taytı falan acayip rahatlar dünya varmış diyorum yani
Deletedmom099 Osgem2019 ben dün baktım pentiye 150 lira taytlar çok fazla geldi bana sadece evde giyicem zaten
Osgem2019 Deletedmom099 ben dışarda giyiyorum tabi o yüzden penye tarzı değilde daha kalın aldım ve 100 TL ye aldım sütyende 80 zaten penti pahalı biraz
Osgem2019 Deletedmom099 bir dahakine hm de denicem bende sanki 2 ay sonra bu da gelmez gibi çok hızlı büyüyorlar 🤷♀️
Demirleblebi Deletedmom099 sütyen için süwen ve Pentiden emzirme sütyeni aldım. Arkasındaki aparat sayesinde memeler büyüdükçede oluyor. Tayt ise ebebek’ten hamile taytı aldım. Çok memnunum çok rahat.
Erenimo Deletedmom099 benimde sporcu sutyenlerim vardı. Hala onları giyiyorum. Çok rahat oluyor. Diğerleri dolabın arkasında kaldı 😄
Deletedmom099 Erenimo ay evet benimde bir sürü vardı çeyizimden hamile kalmadan öncede pentiden doldurduydum eve hiç birini giyemiyorum hiç rahat edemiyorum giymiyorum bazen
Aslgly Deletedmom099 ben hamile sütyeni almak yerine sporcu büstiyeri aldım kotondan. çok rahat oluyor bence
Hacer_ikiz_gebe Szeys bedenini nasıl aldınız ben netten sipariş bericem de onu kestiremiyorum. 1.55 boyum 58 kiloyum şu an 17 haftalık L mı alsam XL mı 🙄
Busraae Szeys canım bedenkeri nasıl kac beden aldın ve kac kilosun bende ona göre alayım internetten sipariş vericem
Szeys Busraae Şu anda 62 kiloyum ama L beden aldım rahat olsun diye. M de olurdu rahat ama uzun vadede giyeyim diye L aldım. Kilo da alsan rahat esner yani
MinakAnne Lcw de hamile tatları var çok rahat alabilirsin iç çamaşırı konusunda bende öyleyim bi türlü bulamadım