Aysekayahan Bernayksl boyle kalp atisi gibi bisey oluyo canım atiiyo yami kasik bölgem de doktora sormadim guler diye :)
Aysegul_aslnby2008 Aysekayahan canım aynı durum bendede var resmen gözle görüyorum karnım kalp gibi atıyor araştırmalarım sonucu hamileliğin ilk ayları karo çarpıntısı olabiliyormuş ondan kaynaklanıyor olabilir 🥰
Aysekayahan Bernayksl olabilir bebeğin olması çok zor zaten daha küçücük:) gerçekten harektlerinide hissederiz ınsllh zamanı gelince
Aysekayahan Aysegul_aslnby2008 bilgilendirgin icin saol canım merakım gitti birazda olsa bn hafif biseyler koyup izliyorum bazen 😅🥰
tuubbbaa Ksnmzz ben 21 + 2 hissetmiştim . Böyle pıt pıt atıyo. Çok değişik bi duygu . 24.haftaya kadar hissedilmeyebiliyormuş
Deeper Bende 19 hafta 2 günlükken içimde balık yüzüyor gibi hisetmeye baslamısdım dün 21 hafta 3 günlükdük ve sabah tekmeleriyle uyandım cok şükür 🙏☺️
Babykz_ Ksnmzz 17+6 yım dün ilk defa 2 kere tekme yediğimi hissettin ondan oncede 2 haftadır balon patlar gibi seyler oluyodu karnımda😊 Ama herkesin ki farklı kimi erken kimi de geç hissediyo.
defne55 Kıymetini bilin o ilk balık gibi yüzme hareketlerinin 😂😂😂 30 haftadan sonra bebek içinizde yüzmüyor hareket etmiyor adeta kung fu yapıp uçan tekme atıyor 😂😂😂
Full Ksnmzz ben 18. Haftada hissetmistim benimde ilk bebegim ama anlamamistim karnimda bir yer segiriyor gibi gelmisti o degildir diye dusunmustum ama iki hafta sonra hareketler netlesince anladim