Deletedmom124 Kızlar cumartesi kan testi yaptırdım pozitif artış varmı diye 2. Kan testini pazartesi mi yoksa salı günü mü yaptırayım
Taze_hamis Deletedmom124 kan verdikten 2 gün sonra tekrar verilir beta hcg. Ve testin diğer çıkan sonuçtan 2katına cıkması gerekir. Daha sonra verirsen kaç katı Çıkmış biraz zor olur o yüzden 2 gün sonra tekrarla canım
Mucizebebegim3 Deletedmom124 Rica ederim canim habirede kan veremeye gitme onuda yaptr sonra 1 hafta sonra yaptirirsin surekli kan vermekde iyi degil.
Deletedmom124 Mucizebebegim3 çok teşekkür ederim canım ondan sonra 11 ine ayın randevu aldım zaten tam kese görünsün diye rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah herkese
Tugce1803 Deletedmom124 2 günde bir bakıldığı için artışa Pazartesi günü baktırmanız gerekiyor😊Ve yanlış hatırlamıyorsam gebelik istemiyordunuz değil mi post baya Bi çekiştirilmişti🤔
Deletedmom124 Tugce1803 evet canım doğru hatırladınız 🤗 sonuçta karnıma düştü artık öğrendiğimden bu yana değişiğim minik oğlum abi olacak 😃
Tugce1803 Deletedmom124 Maşallah🙏Rabbim bana da nasip eder inşallah olursa benim ilk olacak o kadar çok istiyorum ki🙏
Deletedmom124 Tugce1803 ay inşallah canım seni de dualarıma katıyorum rabbim sana en kısa zamanda hayırlı bir evlat nasip eder inşallah 😘🌸🙏🙏🙏🙏🙏
Baloglum93 Bı hafta bekle direk keseyi görürsün kan testi de ucuz bişi değil paranı. Ona yatırma o paralar çok lazım olcak
Deletedmom124 Baloglum93 sağlık ocağında yaptıracağım kan testini canım zaten 3987 değerim görünür de ne olur ne olmaz bekliycem canım
Deletedmom124 Baloglum93 ayrıca doğum parasını hazırladım şimdiden sıkıntı çekmeyeyim diye ayırdım bir köşeye 😃😃😃
Deletedmom124 Baloglum93 görünür canım biliyorum da az daha bekliyim bir defa daha kan testi yaptırayım bakalım