Kubraacar07 sonra gideyim mi ki? 2 gündür ishalim vardı affedersin dünde çok şiddetli sancı giriyordu belden. Ama sonra geçti. Az önce lavaboya gidince gördüm. İlk gebelik olunca ne yapacağını bilmiyor insan. Sancım falan da yok. Lavabo ya gitmeden sadece bebek kasılmalarını hissediyordum.