plnmir Kızlar 4 gün gecikmem oldu bugün çok az pembe kan geldi tüm gün boyunca peçeteyi doldurmayacak kadar testler negatif☹️
2104 Bende öyle olup hamile oldupumu sanıp koştur koştur doktora gittim meğerse adet olmuşum. Daha sonraki ay gebelik için gittiğimde üzerine adet görmüşsün demişti. Şuanda 8+5 Belki senin kide öyle olabilir. Yinede hayırlısı olsun😊
Zynp01 2104 benim ilk gün sadece lekelenme oldu 2. Gün normal adet oldu 3. Gün yine çook az lekelenme. Yani 1-1,5 gün sürdü çok saçma değil mi böyle adet plur mı adetten 1 gün önce test yaptm negatif
fundaguner hastaneye gidip kan testi yaptırabilirsiniz ya da sağlık ocağına ne olur ne olmaz inşallah gönlünüzden geçen olur 💜