snurdemir 38. Haftam bitiyor ve ara ara gün içinde adet ağrısı gibi ağrılarım var çatımda çok ağrıyor doğum habercisi mi?
Meltemkskn snurdemir canım okuduklarıma göre söylüyorum bebek Doğum pozisyonu aldığı için kendini artık asagı doğru itiyor ondan olabilir ben daha doğurmadım sadece okuduklarım bu inşallah yardımcı olan biri cıkar♥️
snurdemir Meltemkskn evet doktor kanala girmeye başkadı demişti inşallah az kalmıştır doğumum artık doğurmak istiyorum 🥳♥️