Aseldurupp Anneler benim ilk dogumumda doktor çok kesik attığı için kananmam oldu baya kan verildi şuan gebeyim çok.doktora gittim herhangi bir risk yok dediler ilk doktoruma gittim alltan baktı ultrason ilede baktı rahim temiz.bise gözükmüyor dedi herhangi bir risk varsa aldirayim bebeği dedim hiçbiri aldır demedi doğur dedi hepsi bende doğumdan korkuyorum.yine öyle olur diye sezeryan istiyorum doktorum normal yapabilirsin diyor ama.hala kabullenemedim normal doğumu ne yapmalıyım bu korkuları yenmek için 😭
Muallimehanim Aseldurupp Bu kadar çok korkuyorsanız sezeryan olun olsun bitsin. Allahın verdiği cana kıyılır mı hiç? Madem öyle korunsaydınız keşke 😬
Aseldurupp Hll korkudan deil cnm ilk doğumda kanaması olanları ikinci riskli oluyormuş bazilarina bebek büyümeden alınması gerekiyormuş bende sordum hepsi doğur dedi sadece doğumdan korkuyorum yine eskisi gibi olur diye
Muallimehanim Aseldurupp İsteğe bağlı sezeryan olursunuz söyleyin doktorunuza. Kendinizi sıkmayın bu kadar
Aseldurupp seymakumatarnsf evet özele gidiyorum ilk doktorum.ben seni sezeryana alicam korkma dedi ama yeni bir doktor orda şuan gittiğim doktor 13 senedir orda ve herkez ona gidiyor ben Tekirdağ'da oturuyrm iki özel hastene var ve buranın en iyi doktoru ay sonuna kadr randevu bile alamiyorsunoyuzden çok güveniyorum
seymakumatarnsf Aseldurupp Paranıza hükmünüz geçer. Sizin ne istediğiniz önemli. İstediğinizi söylerseniz kimse bir şey diyemez. Doktorunuz dahil. Kendinizi sıkmayın bu kadar.
Aseldurupp seymakumatarnsf evet cnm normal doğuma.bile 4 Bin TL dedi serum flan takılırsa onlarda dahil deil yani